Trade marketing praktycznie

Efektywność stosowania stojaków reklamowych dla zwiększania sprzedaży

Skuteczna ekspozycja towaru zmienia (na korzyść sprzedawcy) reakcje klientów na  eksponowany produkt i reakcje na całość witryny. Atrakcyjna witryna zachęca do wejścia do sklepu i stymuluje zainteresowanie ofertą. Wykorzystanie regałów reklamowych w prosty sposób zwiększa wpływ salonu sklepowego na zachowania klientów i poprawia ich wrażenia z zakupów.

Dobre stojaki ekspozycyjne zwiększają liczbę osób, które, przechodząc obok witryny, zatrzymują się. Zwiększa się także liczba klientów wchodzących do sklepu (spośród osób przechodzących obok, - widzących wystawę zewnętrzną sklepu), jak również wydłuża się średni czas wizyty. Ciekawa wystawa, z wykorzystaniem regałów i standów promocyjnych, zwiększa zaangażowanie i  pozytywne doświadczenie klienta (a to dzięki bardziej atrakcyjnej i jednocześnie bardziej intuicyjnej ekspozycji).

Z kolei zwiększone zaangażowanie to większa liczba kupujących, którzy zatrzymują się w danym obszarze sklepu.  Konwersja jest wskaźnikiem ściśle powiązanym z wynikiem finansowym, a obszary sklepu  odnotowujące wyższą konwersję generalnie generują wyższe zyski ze sprzedaży.

Salony sprzedaży charakteryzujące  się elegancką ekspozycją są dobrym miejscem komunikowania marki i informacji  o jej produktach. Prototypowanie i testowanie różnych koncepcji przed stworzeniem ostatecznej koncepcji wystawienniczej pozwala na uzyskiwanie wyższych wskaźników sukcesu przez wybór najskuteczniejszych metod prezentacji.

Zakład produkcyjny

ul. Górczewska 179a
01-459 Warszawa
tel/fax 22 877 23 07
[email protected]
biuro czynne pn-pt, 8-16

Skontaktuj się z nami