Trade marketing praktycznie

Jakość stojaka ekspozycyjnego

Jeśli zastanawiasz się, jak najkorzystniej kupić stojaki reklamowe i czy może – przy większych ilościach – warto byłoby sprowadzać je z Azji, weź pod uwagę, że stojak ten będzie później stanowił wizytówkę Twojej marki. Na dobrym, stabilnym stojaku, Twoje produkty będą prezentowały się znacznie lepiej, niż na stojaku, na którym udało Ci się sporo zaoszczędzić. Podobnie jak w szytym na miarę garniturze wyglądasz lepiej niż w tym z bazaru. Jeśli Twój produkt jest kołem zamachowym Twojego biznesu, warto w niego zainwestować i „ubrać go” w naprawdę dobry stojak.

Niższa cena stojaków reklamowych wynika najczęściej z poczynionych podczas produkcji oszczędności: na materiałach (niższej jakości, lub w mniejszej ilości – np. stojak z cieńszego drutu, później nie wytrzymujący napięć) albo na sile roboczej (stojaki zrobione szybciej lub przez niewykwalifikowaną kadrę - często niedokładnie).

Twoje stojaki powinny wyglądać estetycznie i nie zakłócać przekazu Twojej marki. Dobrze sprawdzają się wolnostojące stojaki wykonane z jednobarwnego metalu, nie rzucające się w oczy. Jeśli stojak ma dodatkowo spełniać funkcję reklamy, każdy szczegół powinien być dopracowany.

Jeśli Twój klient zobaczy w Twoim sklepie chybotliwy stojak, nie odniesie złego wrażenia w stosunku do jego producenta – ale do Ciebie. Tak samo, jeśli stojak będzie świetny – cały splendor przypadnie Tobie i Twojej marce. Elegancki stojak, na którym umieszczone są Twoje produkty, zwiększa ich sprzedaż, a o to właśnie chodzi. Dlatego warto dobrze przemyśleć kwestię doboru, biorąc pod uwagę, że koszt stojaków zwróci się z nawiązką w postaci zwiększonej sprzedaży i lepszego wizerunku marki. Z naszego doświadczenia wynika, że wysokiej jakości stojaki odwdzięczają się swoim właścicielom w dwójnasób, a ich biznes się rozszerza – dzięki czemu klienci regularnie powtarzają zamówienia.

Zakład produkcyjny

ul. Górczewska 179a
01-459 Warszawa
tel/fax 22 877 23 07
[email protected]
biuro czynne pn-pt, 8-16

Skontaktuj się z nami